Keeper
Keeper to piękna i surrealistyczna, nieziemska przygoda autorstwa Lee Petty'ego i Double Fine Productions, opowiedziana bez słów. Na wyspie na dawno zaginionym morzu, zapomniana latarnia morska stoi uśpiona w cieniu odległego szczytu górskiego. Gdy jednak wokół rozprzestrzeniają się i zlewają szkodliwe pędy, budzi się. Niesiona tajemniczym poczuciem celu z mistycznym ptakiem morskim u boku, wyrusza w pokrzepiającą podróż, by zgłębić tajemnicę metamorfozy wyspy i dotrzeć do jej centrum, do krain wykraczających poza zrozumienie.