Ten artbook pokazuje proces tworzenia KARMA: The Dark World, a także przedstawia, jak Pollard Studio – mały, niezależny zespół z Chin – stopniowo zamienił szkice koncepcyjne w gotową grę. Artbook zawiera: – 138 stron. – Szkice koncepcyjne oraz jak dotąd nieznane graczom prototypy postaci, wrogów i środowisk występujących w grze. – Notatki od twórców na temat tego, jak wpadli na pomysły różnych elementów w grze oraz jak wyglądał w zespole iteracyjny proces tworzenia. – Szczegółowe opisy fabuły i wydarzeń, które mają miejsce w grze. – Plakaty i projekty produktów widocznych w grze. – Dodatkowe obrazy oparte na wydarzeniach z gry.