Kara Fantasy
Wyobraź sobie świat, w którym każdy krok otwiera drzwi do nieznanych krain, a każdy podmuch wiatru szepcze pradawne zaklęcia. W tym świecie ważą się losy królestwa. Wciel się w Hiro, młodego i odważnego ochroniarza, którego przeznaczenie niespodziewanie splata się z największym wyzwaniem jego życia – ratunkiem księżniczki Kary, porwanej przez mroczne siły z jej królewskiego domu. Wyrusz w podróż, gdzie każdy zakątek skrywa niebezpieczeństwa, a każdy cień może ożyć. Twoja droga będzie usiana wyzwaniami: od walki z przebiegłymi potworami po rozwiązywanie starożytnych zagadek strzegących tajemnic przejścia do kolejnej bramy. Twój arsenał obejmuje miecze, łuki, bumerangi, magiczne laski i bomby. Odwiedź kowala, aby ulepszyć swoją broń i ekwipunek, stań się silniejszy, kupując zasoby w lokalnym sklepie, i odkryj pradawne tajemnice alchemii, tworząc mikstury u mądrej wiedźmy. Czy zdołasz zebrać kryształy, które są kluczem do portali prowadzących do księżniczki Kary? Cechy gry: * Rozwój postaci: Zbieraj zasoby, ulepszaj broń i zbroję oraz twórz potężne mikstury na swoją podróż! * Zagadki i bitwy: Poziomy wypełnione są różnorodnymi łamigłówkami i walkami z potworami, które wymagają zarówno strategicznego myślenia, jak i zręczności. * Arsenał broni: Do twojej dyspozycji są miecze, łuki, bumerangi, magiczne laski i bomby do walki z wrogami. * Wielu przeciwników: Gracze zmierzą się ze śluzami, szkieletami, orkami, goblinami, pająkami, szczurami, demonami i innymi okrutnymi potworami. * Podróż przez leśne światy: Aby uratować księżniczkę Karę, Hiro musi przejść przez pięć unikalnych leśnych światów i pokonać 30 poziomów, z których każdy skrywa własne wyzwania i wrogów.