KALIMBA
„Piękna, wspaniale zaprojektowana, przemyślana i skłaniająca do umysłowego wysiłku… 10/10” Official Xbox Magazine „Jedna z największych atrakcji, jaka przytrafiła mi się w ciągu roku… 9/10” God is a Geek Skacz, przemieszczaj się i lataj, pokonując wymagające, podziemne łamigłówki. Oto nowa, zapierająca dech w piersiach platformówka prosto od obsypanego nagrodami studia Press Play! Za sprawą demonicznego szamana wyspę Kalimba spowił mrok. Twoje totemy muszą odbyć wędrówkę z podziemi ku niebiosom, bo tylko wtedy ciemność ustąpi miejsca światłu. Graj w pojedynkę lub lokalnie w trybie współpracy, podejmując wyzwanie, które magazyn Official Xbox Magazine określił jako „magiczne”. Pobierz grę Kalimba już teraz i poznaj smak przygody!