Just Cause 4 - Pakiet Neonowego Ściganta
Zaopatrz się w Pakiet Neonowego Ściganta, a uzyskasz dostęp do neonowego wyścigowego supersamochodu, wingsuita i spadochronu. - Neonowy wyścigowy supersamochód: Pędź własnym zmodyfikowanym supersamochodem z dźwignią dopalacza pod ręką. - Neonowy wyścigowy wingsuit: Mknij po niebie w tym unikatowym neonowym kombinezonie. - Neonowy wyścigowy spadochron: Suń ponad chmurami z niepowtarzalnym neonowym spadochronem nad głową.