Just Cause 3: Przepustka - pakiety Powietrzny, Lądowy i Morski
Przepustka na 3 niesamowite pakiety DLC - Powietrzny, Lądowy i Morski - oraz wyjątkowe ogniste skórki dla wingsuitu i spadochronu. Żaden fan nie zechce ich przegapić! Rico Rodriguez nie zna słowa "niemożliwe". Badaj Medici na niewyobrażalne wcześniej sposoby dzięki 3 nowym, zmieniającym rozgrywkę doświadczeniom. Znajdziesz w nich nowe, wypełnione akcją misje, nowe rodzaje wrogów, uzbrojenie, gadżety i wyjątkowe pojazdy, które odmienią świat Just Cause 3. Ta zawartość wymaga posiadania gry Just Cause 3.