Jump Man
Niezwykle uzależniająca nieskończona platformówka, w którą możesz grać w pojedynkę lub bawić się na jednej kanapie z przyjaciółmi! Łącz kombosy, używaj mocy, zdobywaj jak najwyższy wynik i wspinaj się po tablicach wyników. Atakuj swoich przeciwników specjalnymi przedmiotami, unikaj ich ataków i zobacz, kto dotrze do samego końca! W grze znajdują się: – Dla pojedynczego gracza – konkuruj o rangę na tablicach wyników. – Tryb wieloosobowy na kanapie (2-4 graczy) – atakuj swoich przeciwników, unikaj ich ataków i zobacz, kto dotrze do samego końca! – Galeria uroczych ale psotnych postaci do wyboru.