JUMP FORCE - Open Beta
JUMP FORCE poszukuje beta testerów! Otwarta beta będzie dostępna w określonych terminach, szczegółowe informacje można znaleźć na oficjalnych kanałach Bandai Namco Entertainment. W tej wersji beta będzie można grać online ograniczoną ekipą bohaterów z różnych mang, a także wypróbować 6 gotowych awatarów. Należy jednak pamiętać, że celem tej otwartej bety jest przetestowanie obciążenia serwerów oraz identyfikacja potencjalnych błędów. Dziękujemy z góry za udział w otwartej becie JUMP FORCE!