Joe Dever’s Lone Wolf Console Edition
„Lone Wolf” wraca do świata gier, oferując nową fabułę, złożony system walki i olśniewającą grafikę! Uznany autor Joe Dover odegrał istotną rolę w pracy nad grą, a jego nowa fabuła nawiązuje do klasycznego „Lone Wolfa” z lat 80. i rzuca nowe światło na świat Magnamund! Console Edition zawiera 4 akty głównego wątku fabularnego. Czy jesteś gotów napisać księgę swojego przeznaczenia? ▪ Nowa przygoda autorstwa Joe Devera, z mroczniejszymi i bardziej złożonymi przeciwnikami, bohaterem i światem. ▪ Iście średniowieczna księga z ręcznie rysowanymi ilustracjami. ▪ Stwórz postać i wypróbuj różne kombinacje dyscyplin, cech i wyposażenia Kai. ▪ Napisz własną opowieść poprzez dokonywanie licznych wyborów. ▪ Realistyczny system walki, w którym liczą się umiejętności – żadnych losowych mechanik czy rzucania kostką! ▪ Dobądź słynnej broni Samotnego Wilka, miecza Sommerswerd! ▪ Grę można przejść kilka razy, żeby dokonać innych wyborów, zbadać inne ścieżki i style walki! W imię Sommerlundu i Kai!