Jack 'n' Hat
Złowieszczy Dr. Voo Doom porwał księżniczkę Ririlandu i rozpętał wojnę domową! Tylko niezwykły mechanik Jack i jego kapelusz bumerang są wstanie przywrócić ład! Przejdź przez ponad 20 ogromnych poziomów, zbierając kryształy, gwiazdki i nie tylko! Czy dasz rade ci się uratować Ririland? Jack'n 'Hat posiada oszałamiającą, 16-bitową grafikę pixel artową, piękną muzykę i precyzyjne sterowanie, które prawdopodobnie przypomni Ci o najlepszych starych klasykach wśród platformówek. Przygotuj się na ekscytującą platformówkową przygodę w świecie Ririland! Zły dr Voo Doom porwał księżniczkę Riri, wywołując wojnę domową, która pogrążyła królestwo w chaosie! Czy jest ktoś wystarczająco silny, aby uratować zrozpaczonego króla? Jack, słynny fachowiec złota rączka, jest gotów zaprowadzić pokój na ziemi. Uzbrojony w najnowszy wynalazek genialnego Dr. Expo Ziciona, kapelusz, który można rzucać jak bumerang, Jack musi podróżować po planecie w poszukiwaniu kryształów energii, jedynego źródła energii, które pozwoli mu polecieć na księżyc i zrójnować plany Dr. Voo Dooma związanych z dominacją nad światem! Wraz z Jackiem pokonaj pustynie, dżungle, wulkany i walcz z przebiegłymi wrogami i niebezpiecznymi bossami! Czy jesteś wstanie ocalić Ririland?