Iron Danger
Iron Danger to taktyczna gra bitewna z wyjątkową mechaniką manipulacji czasu – nigdy wcześniej nie było gry łączącej taktyczną głębię tytułów turowych oraz ekscytującą dynamikę gier rozgrywanych w czasie rzeczywistym. Wraz ze swoją drużyną składającą się z dwóch postaci weź udział w wymagających potyczkach, korzystając z różnorodnych umiejętności i niezwykle interaktywnego otoczenia. Wroga możesz podpalić i zepchnąć na pole zboża, urządzając tam sobie grilla, lub zastawić pułapkę i przygnieść przeciwnika drzewem. Możliwości jest bez liku, a o wszystkim decydujesz ty! Masz władzę nad czasem Sercem Iron Danger jest wyjątkowa mechanika manipulacji czasem. Możesz go cofać aż do 5 sekund, kiedy tylko zechcesz, by wypróbować inne strategie lub zagrania, dzięki czemu znajdziesz najlepsze rozwiązanie obecnego problemu. Manipulacja czasu pozwala na połączenie walki w czasie rzeczywistym ze sterowaniem pochodzącym z bardziej tradycyjnych turowych gier bitewnych. Dzięki temu walka taktyczna staje się pewnego rodzaju łamigłówką, w której próbujesz nowych rozwiązań, by przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę i zgrać działania swoich postaci, osiągając perfekcję. Będziesz ginąć, ale nie zawiedziesz! Iron Danger rozgrywa się w świecie wysokich gór, prastarych lasów i spokojnych jezior... a także żyjących bogów i potworów ze stali. Klejnotem tego świata jest leżące w jego centrum miasto Kalevala stanowiące dom ludzi, którzy zbuntowali się przeciwko bogom i odrzucili ich ochronę. Osadę tę otaczają będące pod jej pieczą inne miasta, szlaki żeglugowe i tereny leśne. Jednak z mroźnej północy nadciąga wraz ze swoją armią wiedźma-królowa, by się zemścić na władcach Kalevali. Przedwieczne ruiny z czasów, gdy bogowie przebywali jeszcze na ziemi, otwierają swoje podwoje, uwalniając zapomniane moce, które kuszą ludzi i dążą do podbicia świata. Wcielasz się w Kipunę, bystrą wiejską dziewczynę, która otrzymała pradawną moc panowania nad czasem i śmiercią. Musisz rozsądnie władać tą potęgą podczas wojny pomiędzy Kalevalą a armiami ludzi północy dowodzonymi przez wiedźmę-królową Lowhee. Twoim zadaniem jest okiełznanie mocy i wykorzystanie jej do ochrony ludzkości, nie pozwalając, by za jej pomocą twoi wrogowie siali całkowite zniszczenie.