Iris and the Giant
Iris and the Giant to połączenie kolekcjonerskiej gry karcianej z elementami RPG i roguelike. Gracz wciela się w postać Iris, która musi stawić czoła swoim lękom w wyimaginowanym świecie. Po za unikalnym minimalistycznym stylem artystycznym gry gracze poznają wzruszającą historię młodej kobiety, która musi zmierzyć się ze swoimi wewnętrznymi demonami i uspokoić szalejącego wewnątrz olbrzyma. Zbuduj swoją talię Z każdym spotkaniem odblokowuj nowe karty i zdobywaj punkty, aby zwiększyć Iris. Każda próba czyni cię silniejszą i pozwala iść dalej! Poetycka, melancholijna historia W trakcie gry możesz odkrywać fragmenty wspomnień Iris, co daje ci nowy wgląd w przyczyny twojej przygody w jej umyśle.