Insurmountable
​Insurmountable to gra przygodowa typu roguelike z mechaniką permadeath, w której zadaniem gracza jest przejście przez ogromne góry. Generowane proceduralnie środowisko sprawia, że każda sesja wspinaczki jest inna. Jeśli alpinista ma przeżyć, musisz stale dbać o to, aby jego parametry życiowe nie osiągnęły wartości krytycznych. Dodatkowym utrudnieniem w realizacji tego zadania jest dynamiczny system pogody, zmiany warunków w dzień i w nocy oraz mnóstwo generowanych losowo zdarzeń, których wyniku nie jesteś nigdy w stanie przewidzieć. Twoje decyzje mają znaczenie... każda z nich. Każda może być Twoją ostatnią. Wybierz jedną z trzech postaci o różnych umiejętnościach i biografiach, aby rozpocząć wspinaczkę na swój pierwszy szczyt. Przetrząsaj skrzynie, jaskinie i starożytne ruiny w poszukiwaniu sprzętu pozostawionego przez poprzednich śmiałków. Będzie Ci potrzebny, ponieważ już podczas pierwszej wspinaczki trzeba dać z siebie wszystko. Nie przejmuj się jednak. Wraz z upływem czasu będziesz nabierać doświadczenia i sił. Wykorzystuj zaawansowany system umiejętności i decyduj, jakie mocne strony powinien mieć Twój alpinista. Realizując trzy scenariusze pełne tajemnic, będziesz pokonywać śmiertelnie niebezpieczne rozpadliny, napotykać groźne zwierzęta, a także złowrogie i przyjaźnie nastawione postacie, które nie zawsze będą ludźmi. Każda z podjętych przez Ciebie decyzji będzie mieć wpływ na rozwój wypadków. Twoim celem jest pokonanie trzech gór. Każda kolejna jest wyższa i niebezpieczniejsza od poprzedniej. Musisz dobrze rozplanować swoje siły i sprzęt, bo nie będziesz mieć drugiego podejścia i możesz od razu zapomnieć o nauczeniu się trasy. W grze Insurmountable musisz radzić sobie z nieznanymi zagrożeniami, reagować spontanicznie na nieprzewidywalne zdarzenia, aby na koniec dojść do wniosku, że – podobnie jak w życiu – choć nie zawsze znasz konsekwencje decyzji, musisz się z nimi zmierzyć, a sprawy przybierają często obrót inny niż planowany. Podejmuj wyzwania w postaci nowych, zmieniających się ciągle niebezpieczeństw, takich jak śnieżyce i bezlitosne siły przyrody. Zawsze myśl o zdobyciu szczytu i przezwyciężaj przeciwności nie do pokonania.