Insurgency: Sandstorm 4-Year Anniversary Edition zawiera: - Grę podstawową - Year 1 Pass: 16 zestawów kosmetycznych - Year 2 Pass: 4 natychmiastowe nagrody i 16 zestawów kosmetycznych - Year 3 Pass: 16 zestawów kosmetycznych - Year 4 Pass: 16 zestawów kosmetycznych Spersonalizuj agentów Security i Insurgent dzięki przepustkom Year 1, 2, 3 i 4 zawierającym tematyczne skórki broni i zestawy wyposażenia! Weź udział w intensywnych starciach w najlepszym taktycznym FPS-ie! Walcz w rozdartych wojną środowiskach współczesnego konfliktu w licznych trybach kooperacyjnych i PvP dla wielu graczy. Poczuj każdy pocisk w ekscytujących starciach na krótkim dystansie, gdy twoja drużyna walczy o zwycięstwo. - Tocz walki na rozległych mapach w trybach dla 14-osobowych drużyn lub współpracuj przeciwko SI w trybie kooperacyjnym dla 8 graczy oraz prowadź uzbrojone pojazdy. - Spersonalizuj swoich żołnierzy i broń. - Poczuj klimat dzięki realistycznej balistyce i imponującej dbałości o szczegóły. - Pozycyjny czat głosowy zapewnia niespotykaną imersję.