INSIDE
Odkryj Inside, wyjątkową produkcję przygodową niezależnego studia Playdead. To mroczna, fabularyzowana platformówka, która łączy wartką akcję z wymagającymi zagadkami. Jej nastrojowa grafika, ambientowa ścieżka dźwiękowa i niepokojąca atmosfera zyskały uznanie krytyków na całym świecie. Opinie krytyków: „DZIEŁO SZTUKI! Inside to pełna zagadek platformówka 2D, która wykorzystuje rozwiązania sprawdzone w Limbo, tu doprowadzone już do doskonałości”. IGN — 10/10 „Inside rozwija pomysły swojej poprzedniczki na wiele kreatywnych sposobów, przy czym jest zaprojektowana tak doskonale i spójnie, że nadaje się na ekspozycję w muzeum sztuki. To niezwykle udana kontynuacja”. Giant Bomb — 5/5 „Piękna grafika i animacje, sprytnie zaprojektowane zagadki i czarne jak smoła poczucie humoru. Znakomicie wyważone tempo serwowania kolejnych zwrotów akcji”. Kotaku Zdobywca ponad 100 nagród, w tym: - Artistic Achievement (BAFTA) - Game Design (BAFTA) - Narrative (BAFTA) - Original Property (BAFTA) - Best Independent Game (Game Critics Awards) - Best Independent Game (The Game Awards) - Best Art Direction (The Game Awards) - Spite Award (D.I.C.E. Awards) - Outstanding Achievement in Art Direction (D.I.C.E. Awards) - Outstanding Achievement in Game Direction (D.I.C.E. Awards) - Best Audio (Game Developers Choice Awards) - Best Visual Art (Game Developers Choice Awards)