Raiden
Pobierz i graj jako Raiden - Starszy Bóg gromu, który poprzysiągł bronić Ziemski Wymiar przed wszelkim zagrożeniem. Ponieważ międzywymiarowy kryzys spowodowany przez Brainiaca rozbrzmiewa w całym Multiwersum, Raiden został wezwany do walki z kolekcjonerem światów, aby chronić oba wymiary. Raiden wie, że jeśli ten wszechświat upadnie, kolejnym celem ataku Brainiaca będzie jego własny.