Infini
Infinity to niesamowite doświadczenie, które wymaga od Ciebie nieszablonowego myślenia. Hope (Nadzieja) jest zagubiony w świecie Infinity. Powrót do Rzeczywistości wydaje się niemożliwy. Jednak Hope nie ma innego wyboru, jak tylko kontynuować przeć dalej. Wytęż swój umysł podczas tej psychodelicznej podróży, pełnej łamigłówek i niezapomnianych spotkań z Czasem, Poezją, Pamięcią, Technologią, Wojną oraz Śmiercią. Z pomocą swoich umiejętności oraz świadomie i z rozmysłem, rozwiązuj skomplikowane łamigłówki. Kontroluj kamerę, aby zmienić swój perspektywę i odkryć nowe labirynty oraz zdolności. Nic nie jest tym, czym się wydaje w tej naprawdę wyjątkowej i zmuszającej do myślenia grze. Otrzymane nagrody: Finalista Independent Games Festival + A MAZE Honorowe wyróżnienie oraz nagroda w kategorii Najlepsza Gra Eksperymentalna Best na Tokyo Game Show (Sense of Wonder Night)