Immortality
Marissa Marcell mogła zostać gwiazdą. Zagrała w trzech filmach, ale żaden z nich nie trafił do kin. A Marissa Marcel zniknęła. Obejrzyj trzy zaginione filmy: Ambrosio (1968) Minsky (1970) Two of Everything (1999) Dopasuj cięcia w nagraniu i rozwiąż zagadkę. Co stało się z Marissą Marcel? IMMORTALITY to nowa interaktywna trylogia Sama Barlowa, twórcy Her Story i Telling Lies.