I Am Future: Cozy Apocalypse Survival
ZBUDUJ WYMARZONĄ PRZYTULNĄ BAZĘ NA DACHU Zaczynając od zera na opuszczonym dachu, zbuduj, udekoruj i rozbuduj najbardziej przytulny obóz w historii! Odblokuj nowe budynki i meble, skonfiguruj sieci elektryczne i uporządkuj swoje nowe życie. Relaksuj się, buduj, wędruj — świat jest Twój — dosłownie! PERSONALIZUJ SWOJĄ POSTAĆ Graj jako Robin lub Chris i spersonalizuj swoją postać tak, aby odzwierciedlała Twoje wyobrażenie o ostatniej osobie na Ziemi! ZBIERAJ RELIKTY STAREGO ŚWIATA I TWÓRZ NOWE GADŻETY Odszukaj starożytne artefakty z minionej epoki, takie jak czajniki, telewizory lub kuchenki mikrofalowe, rozbierz je na części za pomocą przyjemnej mechaniki demontażu i zbierz zasoby do następnego projektu! ZATRUDNIJ ZESPÓŁ UROCZYCH ROBOTÓW-MINIONKÓW Zautomatyzuj prace wokół obozu z pomocą uroczych robotów! Zbuduj zespół robotów-minionków, wydawaj im polecenia i pozwól im schłodzić się w ładującej kąpieli! POZNAJ TAJEMNICZY ŚWIAT Wysyłaj drony zwiadowcze na wyprawy po zatopionym megapolis. Badaj nowe miejsca, przynoś coś cennego do bazy i krok po kroku odkryj tajemnicę końca świata. NAWIĄŻ WSPANIAŁE PRZYJAŹNIE To, że jesteś ostatnim człowiekiem na Ziemi nie oznacza, że nie możesz nawiązać nowych przyjaźni! Poznaj dziwaczne roboty zamieszkujące ten nowy świat, takie jak Hrabia Lodówka czy Bomba Barbara, i zaprzyjaźnij się z nimi. CHROŃ SWOJĄ BAZĘ PRZED NATRĘTNYMI SZKODNIKAMI Twoja baza potrzebuje miłości i ochrony. Nie pozwól natrętnym zmutowanym szkodnikom niszczyć plonów ani sieci elektrycznej!