Hunt: Showdown - Blood and Bone Bundle
Wzbogać swój arsenał o komplet broni, który wzbudzi strach w każdym przeciwniku, za pomocą tego zestawu 3 dodatków DLC. Pierwsze DLC „Hunt: Showdown – Crossroads” jest dostępne natychmiast, natomiast pozostałe 2 zostaną udostępnione w ciągu kilku następnych miesięcy. – „Rozdroża” (4 bronie) – „Dwa albo nic” (3 bronie podwójne) – „Zjawa” (1 łowca, 1 broń)