Hot Rod Mayhem
Odpal silniki, maniacy prędkości - czas na Hot Rod Mayhem! Udowodnij, że jesteś ostatecznym kierowcą, sprawdzając swoje umiejętności i prędkość na szalonych torach i unikalnych próbach! Używaj niebezpiecznych power-upów, takich jak trudna kulka czy śledząca strzałka, by zostawić rywali w tyle!