Horror Tale 1: 4k Remaster
W tej grze o horrorze musisz zanurzyć się w ekscytującą i ekscytującą przygodę razem z głównymi bohaterami! W Lakewitch od dawna zaginęły dzieci, a twoim przeznaczeniem jest rozwiązanie tej przerażającej zagadki. Kim jest porywacz i dlaczego to robi? Gdzie znikają dzieci i jak je uratować? Możesz rozwiązać wszystkie zagadki i znaleźć odpowiedzi... jeśli się nie przestraszysz! W pierwszym odcinku tego horroru spotkasz swojego przyjaciela Harry'ego, który wymyślił plan uratowania cię przed porywaczem dzieci, gdy czekasz na powrót rodziców. Razem z nim spróbujecie ufortyfikować domek na drzewie, aby straszny porywacz nie dopadł was. W drodze do celu czekają na Ciebie łamigłówki, chwile strachu, nieoczekiwane zwroty akcji i mnóstwo zabawy! Fabuła rozwinie się szybko i bardzo nieprzewidywalnie. Ten horror to ekscytująca, zabawna i przerażająca przygoda w Ameryce lat 90.!