Dodatkowy Letni Epizod jest dostępny bez dodatkowych opłat dla posiadaczy Pełnego Zestawu oraz połączenia Zestawu Startowego i Zestawu Dodatków. Pozostali gracze będą mogli nabyć Dodatkowy Letni Epizod w dalszej części sezonu, razem z trzecią dodatkową misją. Wtedy dostęp do niej uzyskają także bez dodatkowych opłat posiadacze Pełnego Zestawu i Zestawu Dodatków. Dodatkowy letni epizod obejmuje dwie osobne misje ICA. Przedstawia pierwsze wyprawy agenta 47 do Sapienzy i Marrakeszu i działania niezwiązane z główną fabułą. Te rozrywkowe misje oferują graczom liczne wyzwania i okazje oraz zupełnie nową scenerię dla kontraktów trybu eskalacji i nieuchwytnych celów. IKONA: Sapienza staje się planem filmowym najnowszego blockbustera science-fiction, a agent 47 musi "odesłać na emeryturę" członka obsady - najlepiej podczas kulminacyjnej sceny, kręconej późną nocą na rynku miejskim. DOM ZBUDOWANY NA PIASKU: Wśród pełnych gorączkowego ruchu straganów szpieg przemysłowy ma sprzedać tajemnice wielkiej firmy budowlanej jej największym rywalom. Agent 47 ma zapobiec wyciekowi tych informacji.