Hidden Cats in Barcelona
To najlepsza pora żeby zjeść przekąskę w lokalnej Churrerii i przejść się na długi spacer po Parku Güell, bo miaucząca ekipa Hidden Cats zawitała w końcu do przepięknej, słonecznej Kot-alonii! Barcelońskie uliczki i zakamarki skrywają multum przeuroczych puchatych kulek... Czy dasz radę je wszystkie odnaleźć? W plan wycieczki wliczają się: - 8 pięknych, ręcznie rysowanych lokacji, opartych na prawdziwych atrakcjach turystycznych; - 800+ ukrytych kotów i innych przedmiotów do znalezieenia; - Nowość! Wybierz jeden spośród dwóch trybów kolorowania przedmiotów i mapy; - Karty z wyjątkowymi kotkami do zebrania!