Heroes Trials
Szybka i chwytająca za serce gra RPG pełna wyzwań! Po wygnaniu wcześniejszego obrońcy Twojej wyspy, społeczność potrzebuje nowego bohatera. Długi trening rodzeństwa Elia i Zoel prowadzi ich do ostatecznych prób, które zdecydują, kto najlepiej nadaje się na nowego strażnika. W ostatecznej rozgrywce, będą musieli zmierzyć się z niegodziwą parą i czasem, aby udowodnić swoją wartość. Osiągnięcie szczytu nie będzie łatwym wyzwaniem! Funkcje: * Kontroluj 2 bohaterów z różnymi zdolnościami, aby rozwiązywać zagadki i przygotować swoją strategię bitwy. * Zdecyduj, czy chcesz grać jako strzelec używając zaklęć Elia. * Walcz o najlepszy czas w każdej próbie lub eksploruj swobodnie wyspę, aby odkrywać jej sekrety. * Ciesz się zwartą i spójną fabułą w grze nie tracąc czasu na powtarzające się zadania.