Hellblade: Senua's Sacrifice
Twórcy gier Heavenly Sword, Enslaved: Odyssey to the West oraz DmC: Devil May Cry przedstawiają brutalną historię opowiadającą o drodze do krainy mitów i szaleństwa. Celtycka wojowniczka, załamana śmiercią ukochanego, wyrusza w niezwykłą wędrówkę, by walczyć o jego duszę w piekle wikingów. Opracowana we współpracy z neurologami i osobami cierpiącymi na psychozę gra Hellblade: Senua’s Sacrifice z niezwykłą intensywnością oddaje melancholijną wściekłość zdruzgotanego umysłu Senui. Funkcje ułatwienia dostępu: ROZGRYWKA – Opcje ułatwienia dostępu dostępne z poziomu menu opcji przy pierwszym uruchomieniu gry. – Możliwość wyboru poziomu trudności walki między ręcznie wybieranymi łatwym, średnim lub trudnym bądź dynamicznie dostosowujący się do gracza poziom automatyczny. – Wstrzymywanie gry zarówno podczas rozgrywki, jak i przerywników filmowych. DŹWIĘK – Niestandardowe ustawienia głośności umożliwiające dostosowanie ogólnej głośności, ale też muzyki, efektów dźwiękowych, głosów oraz menu. – Tryby mono i stereo wyjścia audio. OBRAZ – Tryby ślepoty barw, w tym regulacja intensywności filtrów deuteranopii, protanopii i tritanopii. – Możliwość włączenia/wyłączenia napisów dla kwestii mówionych. – Wybór rozmiaru czcionki napisów między standardowym a dużym. – Wybór koloru tekstu między białym, pomarańczowym, zielonym lub niebieskim. – Wybór tła napisów między przezroczystym a jednolitym czarnym. – Wybór kontrastu tekstu w tłach menu między półprzezroczystym a jednolitym czarnym. STEROWANIE – Możliwość dostosowania czułości osi drążka kontrolera i myszy oraz odwrócenie osi sterowania kamerą. – Możliwość zmiany przypisania klawiszy klawiatury i przycisków kontrolera (z wyłączeniem sterowania kamerą i poruszana się po menu). – Pełna obsługa klawiatury (klawisze strzałek zastępują ruch za pomocą myszy/prawego drążka). – Włączenie/wyłączenie wibracji kontrolera. – Możliwość aktywacji modyfikatora biegu naciśnięciem klawisza/przycisku lub przy jego przytrzymaniu. Wymienione opcje ułatwienia dostępu dotyczą wydania Hellblade: Senua's Sacrifice Enhanced na PC.