Hell Let Loose - Deluxe Edition Upgrade Bundle
Zawartość do pobrania. Do uruchomienia tej zawartości wymagana jest podstawowa wersja gry Hell Let Loose. Ulepsz swoją podstawową wersję gry do Hell Let Loose Deluxe Edition i otrzymaj 3 najpopularniejsze pakiety DLC – Hot Drop, False Front i Lethal Tide.