Hell Let Loose - Cavalry Coat
Przeznaczony do walki w skrajnych warunkach pogodowych nowy radziecki płaszcz przypomina czołgiście o bezlitosnej zimie i środkach koniecznych do jej przetrwania. Ta zawartość do pobrania obejmuje: płaszcz kawalerii – noszony przez załogi czołgów radzieckich podczas wojny. Jest pokryty plamami od smaru i brudem z czołgu. Połączenie zamszu i wełny chroni załogę przed mrozem. (Dostępny dla dowódcy i załoganta czołgu radzieckiego.