Hegzis
Opanuj siatkę sześciokątną, układaj puzzle na ciekawych etapach, usuwaj linie i używaj strategicznych narzędzi pomocy! Sprawdź swój umysł w dziesiątkach unikalnych wyzwań w Hegzis, zabawnej grze logicznej z sześciokątną siatką, w stylu 2D! Wybierz etap spośród Serene Beach, Whispering Forest i innych, przejdź przez liczne poziomy różnych światów, umieszczaj elementy połączonych sześciokątów, by utworzyć linie w dowolnym kierunku. Podczas obracania elementów i wypełniania linii w celu połączenia ich na całej długości, sześciokąty znikną i zwiększą Twój wynik. Musisz uważać, aby się nie zablokować! Użyj specjalnych narzędzi, żeby wypełnić luki lub usunąć niechciane sześciokąty i zdobyć więcej miejsca. Im lepiej przemyślisz układ i sprawnie umieścisz sześciokąty, tym lepsze bonusy otrzymasz. Odblokuj nowe etapy lub wróć do usuniętych, aby poprawić swój wynik!