HeadHunters
HeadHunters to chaotyczna gra imprezowa couch/online, w której nie wybierasz postaci… jesteś głową. Dołączaj do różnych ciał, zdobywaj nowe bronie i umiejętności i dostosowuj się w locie. Do 4 graczy. Cross-platform. Nie trać głowy.