Hatup
Załóż czapkę do myślenia, aby rozwiązywać problemy w tej logicznej platformówce! Wciel się w małego fioletowego humanoida, który pokonuje skomplikowane etapy logiczne, które zmieniają się w zależności od tego, czy ma na sobie kapelusz w stylu fez, czy nie! Hatup to precyzyjna platformówka z etapami na jednym ekranie, w której celem jest unikanie kolców i innych pułapek podczas zbierania kluczy i włączania i wyłączania platform. Czy masz dość sprytu, aby uciec z każdego poziomu i przejść do dalszych wyzwań?