Hard West 2
Nazywasz się Gin Carter. Jesteś przestępcą, który słynie z tego, że zawsze gra tylko na siebie. Szukając okazji do następnego skoku, dowiadujesz się, że w twoją stronę zmierza legendarny “Pociąg Widmo” obładowany federalnymi rezerwami złota. Nadeszła twoja chwila. Sprawnie zbierasz swoją bandę: jedni dzierżą rewolwery, inni używają nadnaturalnych zdolności, które z pewnością zwrócą na was uwagę. Banda wyrusza po zmroku, sylwetki jej członków oświetla jedynie upiorne światło księżyca. Wspólnie rozpoczynacie polowanie - kanonada wystrzałów i krzyki zmieniają noc na prerii w pole bitwy. Po wejściu na pokład pociągu odkrywacie, że nazwa “Pociąg Widmo” nie wzięła się znikąd. Teraz musicie walczyć o przeżycie na niezbadanych pustkowiach świata Hard West – wykorzystując kule, czarną magię i żądzę przetrwania za każdą cenę. Dopadnij diabła we własnej osobie i odzyskaj coś cenniejszego od złota —własną duszę. ● DOBRY, ZŁY I NIEUMARŁY Bajdy Dzikiego Zachodu mieszają się z mrocznym okultyzmem w bezlitosnej krainie pełnej kul i demonów. ● PODBIJ MROCZNE POGRANICZE Zbadaj najdalsze zakątki Dzikiego Zachodu, desperacko walcząc o uratowanie duszy. Dowiedz się więcej o swojej bandzie, przemierzając zróżnicowane krainy: od zaśnieżonych rejonów po miasteczka pionierów, próbujących przetrwać w bezlitosnym świecie. Dokonuj bezwzględnych wyborów i naucz się żyć z ich konsekwencjami. ● DAJ POKAZ BRAWURY Zabijaj kolejnych przeciwników, aby aktywować stan brawury i uzupełnić punkty akcji: dzięki temu pokonasz wszystkich – i wszystko – co stanie ci na drodze. Łącz zabójstwa kolejnych wrogów, aby przedłużyć serię i podtrzymać reputację legendarnego rewolwerowca. ● BANDA Z SUPERZDOLNOŚCIAMI Odkrywaj tajemnicze karty do gry, aby tworzyć układy zapewniające nowe umiejętności Twojej bandzie i zaopatruj jej członków w mocniejszą broń, ładunki wybuchowe, akcesoria lub po prostu w pełnowartościowy posiłek, składający się z fasolki i whisky, który przynajmniej utrzyma ich przy życiu. ● NADNATURANY PRZYWÓDCA Czy tego chcesz, czy nie, odpowiedzialność za rosnącą bandę rewolwerowców, teleportujących się wiedźm i innych tajemniczych stworzeń spoczywa u twoich, przybranych w ostrogi, stóp. Uważaj jednak kogo słuchasz i o co prosisz. Właściwe wybory zapewnią więcej punktów lojalności i nowe, użyteczne umiejętności dla tych, którzy są ci najbliżsi – jednak chybione poddadzą próbie ich poświęcenie twojej sprawie. ● STRZELANINY I POŚCIGI Turowa walka z użyciem ołowianych kul i magicznych klątw odbywa się w dynamicznie zmieniającym się środowisku, stanowiącym wyzwanie zarówno dla szarych komórek, jak i mięśni. Popuść wodze westernowej fantazji – prowadząc pościgi konne czy rabując pociągi – i szlifuj swoje umiejętności strategiczne.