Hanoi Puzzles: Solid Match
Nowa koncepcja gry inspirowana klasyczną Wieżą Hanoi. Buduj wieże, układając elementy tego samego koloru na sześciokątnej planszy w tajemniczej i relaksującej atmosferze. Użyj zasad słynnej Wieży Hanoi, gdzie większy element nie może znajdować się na mniejszym. Odblokuj zablokowane sześciokątne pola, budując wieżę w tym samym kolorze, aby otworzyć nowe ścieżki i posunąć się w rozwiązaniu poziomu.