Handball 16
Zagraj jedną z 68 drużyn z trzech największych lig europejskich w PIERWSZEJ symulacji piłki ręcznej. Odkryj intuicyjny system gry zapewniający 24 ofensywne i defensywne ustawienia taktyczne. Korzystaj ze wszystkich rzeczywistych taktyk i zagrań (wkrętki, rzuty z biodra itd.). Rozegraj sezon 2015-2016, mając do dyspozycji oficjalnych graczy, stroje i statystyki z najbardziej prestiżowych lig, takich jak Championnat de D1 (Francja), DKB Handball-Bundesliga (Niemcy) oraz Liga Asobal (Hiszpania). Rywalizuj z komputerem albo znajomymi w meczach online i trybie lokalnym, stwórz własnego zawodnika, pokieruj jego rozwojem w trybie kariery, rozegraj cały sezon i poprowadź swoją drużynę do zwycięstwa!