Hand of Fate Deluxe Edition
Hand of Fate Deluxe Edition zawiera podstawową wersję gry oraz DLC Dzikie karty i aktualizację Morderstwo na morzu. Opis: W Hand of Fate tradycyjna talia ożywa na Twoich oczach w nieskończonej liczbie scenariuszy wędrówki - zdobywaj nowe karty, buduj talię, po czym postaraj się pokonać przeciwników! Dobierz karty, rozegraj asy i odkryj Twoje przeznaczenie. Zagraj Hand of Fate w zupełnie nowy sposób, z dodatkiem kart losu. Wybierz swój los , a będziesz grać z zupełnie unikalny zestaw reguł i całkowicie unikalny zestaw wyzwań . Ten DLC obejmuje dziewięć nowych kart Losu z własnych spotkań i specjalnych przedmiotów .