Hamstory
Hamstory to pełna emocji platformówka 2D w stylu pixel art, w której każdy upadek jest częścią drogi naprzód. Dołącz do Hamcho w poruszającej podróży do Haessi Star. Po drodze będziesz pokonywać wymagające ścieżki, czasem nie trafisz w skok i spróbujesz ponownie. Każda próba czyni cię silniejszym i uczy, jak zajść trochę dalej niż wcześniej. Droga naprzód nie zawsze jest jasna, ale dzięki cierpliwości i odrobinie odwagi znajdziesz własną ścieżkę. W trakcie podróży spotkasz życzliwych zwierzęcych przyjaciół, którzy podzielą się swoimi historiami i będą cię wspierać. Pomagając im, nauczysz się nowych technik i odkryjesz małe chwile, które nadają podróży sens. Nawet gdy coś nie idzie zgodnie z planem, nigdy nie jesteś sam. Świat Hamstory ożywa dzięki starannie wykonanej grafice pixel art i delikatnym animacjom. Zmieniające się pory roku kształtują atmosferę, sprawiając, że każdy krok jest świeży i pełen życia. Skacz dalej, próbuj dalej i twórz własną historię w drodze do Haessi Star.