Haimrik
Wciel się w Haimrika, młodego skrybę, który próbuje wieść życie w średniowiecznym mieście pełnym wojów, magów, smoków i ujeżdżających smoki bojowych czarodziejów, gdy jedna księga wywraca jego życie do góry nogami. Z pomocą Masamby, wygłodniałej lwicy, która będzie go chronić, a jednocześnie próbować pożreć, rzuci wyzwanie podłemu królowi oraz jego śmietance generalicji – Wojownikom Słów. Na całe szczęście Haimrik posiadł umiejętność dowodzenia Potęgą Słów! Są to kamienie, po których stąpa Haimrik, pobudzając je do życia poprzez nadepnięcie – niezależnie, czy tego chce, czy nie. By pokonać przeróżnych wrogów czyhających z nowymi zagadkami podczas wędrówki przez Światy Słów, Haimrik będzie musiał aktywować odpowiednie słowa. Haimrik poniesie śmierć wielokrotnie, zostawiając kontrastujące z monochromatycznym światem kałuże krwi. Stań się częścią średniowiecznej rewolucji przeciw Królowi Słowa oraz jego elitarnym wojownikom i zmień na zawsze swój sposób patrzenia na słowa i historie.