Hades
UCIEKNIJ Z PIEKŁA Jako nieśmiertelny Książę Podziemi będziesz dzierżyć moce i mistyczne bronie bogów Olimpu, by uwolnić się z uścisku samego boga umarłych, stale rosnąc w siłę i odkrywając coraz więcej elementów fabuły z każdą unikalną próbą ucieczki. WYZWÓL FURIĘ BOGÓW OLIMPU Wspierają Cię bogowie Olimpu! Poznaj Zeusa, Atenę, Posejdona i wielu innych, i wybieraj z mnóstwa potężnych Darów, które wzmocnią Twoje umiejętności. Na odkrycie czeka tysiące możliwości wzmocnienia postaci. ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ Z BOGAMI, ZJAWAMI I POTWORAMI Czeka na Ciebie obsada niezwykłych, przyciągających uwagę postaci; każda z własnym, podłożonym głosem! Rozwiń z nimi relacje i przeżyj tysiące wyjątkowych chwil, jednocześnie dowiadując się, o co tak naprawdę toczy się gra dla tej dużej, dysfunkcyjnej rodziny. STWORZONA DLA REGRYWALNOŚCI Nowe niespodzianki czekają na Ciebie z każdą kolejną wyprawą do nieustannie zmieniających się Podziemi, a strzegący ich bossowie będą Cię pamiętać. Użyj potężnego Lustra Nocy, aby wzmocnić się na stałe i zwiększyć swoje szanse na przetrwanie, kiedy to następnym razem uciekniesz z domu. NIE MA RZECZY NIEMOŻLIWYCH Stałe ulepszenia oznaczają, że nie musisz być bogiem, aby doświadczyć ekscytującej walki i trzymającej w napięciu historii. Aczkolwiek, jeżeli tak się składa, że masz w sobie boskość, podkręć poziom trudności i przygotuj się na szaleńczą akcję, która wystawi Twoje umiejętności na próbę.