Gunfire Reborn
Gunfire Reborn to oparta na poziomach gra przygodowa z elementami FPS, roguelite i RPG. Gracze kontrolują unikalnych bohaterów – każdy z własnymi zdolnościami – przemierzając proceduralnie generowane poziomy i zbierając losowe bronie. Graj w Gunfire Reborn w pojedynkę lub w trybie kooperacji z maksymalnie trzema innymi graczami. Każdy poziom jest losowy, a każda nowa rozgrywka zapewnia zupełnie nowe doznania. Podczas gry będziesz poznawać różnych bohaterów, nowe bronie, przedmioty, punkty kontrolne i rytmy walki.