gum+
Stwór zlepiony z magicznej gumy potrzebuje twojej pomocy. Rozwiąż wszystkie zagadki, które staną mu na drodze. Pchaj i ciągnij za klocki, aby utorować drogę do schodów. Bądź ostrożny Napotkane pułapki będą śmiertelnie niebezpieczne. Nie bój się jednak o popełniać błędy. Zawsze możesz cofnąć się o jeden ruch lub rozpocząć poziom od nowa. Sprawdź się Zdobywaj trofea, które pozwolą ci odblokować nowe światy. Ukończ poziomy, wykonując jak najmniej ruchów. Istnieje wiele sekretów do odkrycia, więc upewnij się, że zwracasz na wszystko szczególną uwagę. Muzyka Świetna łamigłówka nie byłaby tak efektowna bez świetnej ścieżki dźwiękowej. Ciesz się wszystkimi 33 unikalnymi utworami muzycznymi, które będą Ci towarzyszyć podczas zabawy z Gum+. Edytor poziomów Jeśli zmęczysz się oryginalnymi 76 poziomami, wypróbuj wbudowany edytor i stwórz własne wyzwania.