Grizzland
Skacz, siecz i odkrywaj rozbity świat! Witaj na Grizzled Planet – rozgrywającej się w otwartym świecie platformówce w stylu retro, wypełnionej staroszkolnymi wyzwaniami. Eksploruj świat bez wskazówek i odkrywaj sekretne obszary. Wyposaż się w unikalne przedmioty i umiejętności, a nawet zdolności kurczenia się, powiększania lub wybuchania i ponownego łączenia. Tylko na drodze zrozumienia samego siebie pokonasz w epickiej walce wrogiego Dinosa i poznasz prawdę o Grizzlandzie.