Grim Legends: The Forsaken Bride (Xbox Series Edition)
W cieniu pradawnego lasu, na dnie otulonej mgłą doliny, położona jest wioska Ravenbrook. Jej mieszkańcy to ludzie weseli i pracowici, ale i przesądni - stosują zatem przeróżne uroki, mające na celu ochronę wioski przez złymi mocami. Na drugiej stronie lasu znajduje się bowiem bezdenny dół, znany jako Otchłań, którego mieszkańcy Ravenbrook boją się najbardziej...