Griffin
Griffin, czołg bojowy, został opracowany jako przeciwdziałanie wobec potężnych krajów sąsiednich. Jednak jego projektant został pojmany przez kraj wroga… Teraz jego wnuczka wsiadła do Griffina i wyrusza na samotną misję, aby uratować swojego dziadka! Funkcje: * Przewijanie do tyłu/do przodu: Gracz może używać funkcji przewijania do tyłu lub do przodu, aby perfekcyjnie ukończyć misję. * Opcja zapisu: Gracz może zapisać swoje postępy w dowolnym momencie i w dowolnym miejscu oraz rozpocząć grę od nowa. * Opcjonalny filtr ekranu: Retro, czarno-biały i inne funkcje filtrowania. * Galeria sztuki: Dostępne są instrukcje i projekt opakowania oryginalnej wersji. * Tryb cheatów: Ułatw rozgrywkę dzięki trybowi cheatów (nieskończone życie, nieśmiertelność itp.). * Jukebox: W dowolnym momencie możesz odtwarzać muzykę z gry (5 utworów).