Gore Doctor
Gore Doctor to wciągająca gra grozy, która zafunduje graczom dreszcze i ciarki na plecach. Trafiasz do instytutu szalonego doktora, który zdesperowany próbuje uratować swoją żonę Scarlett przed śmiertelną chorobą – łamiąc wszelkie granice etyki. Gdy Scarlett przegrywa walkę z losem, lekarz pogrąża się w obłędzie, przekonany, że tylko śmierć przynosi ukojenie. Gracze przemierzają koszmarne korytarze jego instytutu, stawiając czoła groteskowym potworom, odkrywając mroczne sekrety i walcząc o życie. Czy uda ci się przetrwać ten poplątany labirynt i rozwikłać nawiedzające go tajemnice? Twoja podróż zaczyna się w zrujnowanych i złowieszczych murach instytutu, który niegdyś był miejscem leczenia, a dziś emanuje złem i rozpaczą. Każdy krok w ciemnych korytarzach prowadzi cię głębiej w świat zdeformowanych potworności, pokręconych eksperymentów i niewypowiedzianego terroru. Atmosfera gęsta jak mgła – skrzypiące deski, odległe jęki – wszystko to tylko podkręca napięcie. W labiryncie korytarzy napotkasz wynaturzone kreatury – efekty obsesyjnego dążenia doktora do wiedzy i potęgi. Te koszmary zrobią wszystko, by strzec jego tajemnic. Żeby przetrwać, musisz zebrać się na odwagę i nie ulec panice. Obrazy, które zobaczysz, zostaną w tobie na długo – i to nie tylko w snach. Ale samo przetrwanie to za mało. By naprawdę zrozumieć, co wydarzyło się w tych ścianach, musisz odkryć prawdę skrywaną pod powierzchnią. Notatki, dokumenty, porzucone artefakty – z tych strzępków poskładasz opowieść o szaleństwie doktora i tragicznych skutkach jego decyzji. To, co odkryjesz, wystawi na próbę twoje pojęcie dobra i zła, zacierając granicę między wybawcą a potworem. Gore Doctor nie jest grą dla wrażliwych. To uczta dla fanów horroru i makabry, która bezlitośnie testuje granice wytrzymałości. Przygotuj się na psychologiczną jazdę bez trzymanki – każdy nerw zostanie napięty do granic, a najciemniejsze lęki wypełzną na powierzchnię. Tylko najsilniejsi wyjdą z instytutu doktora z resztkami zdrowia psychicznego, ale pamiętaj – cena za przetrwanie może być wyższa, niż jesteś w stanie sobie wyobrazić. Wchodzisz na własne ryzyko – bo gdy raz wkroczysz do świata Gore Doctor, może nie być już odwrotu.