GoNNER - BLüEBERRY EDiTION
GoNNER to piekielnie trudna, proceduralnie generowana platformówka 2D z elementami gier roguelike. Narracja podąża śladami niezrozumianego altruisty imieniem Ikk, który wyrusza w podróż, aby pocieszyć swoją jedyną przyjaciółkę – ogromną lądową wielorybicę Sally. Wystarczy tylko znaleźć odpowiednią błyskotkę w majaczącej nieopodal mrocznej głębi. Mentorem Ikka jest Śmierć, która zapewnia mu szeroki wachlarz zdolności oraz broni. Ikk przemierza więc stale zmieniający się świat pełen pokracznych stworzeń, które nie życzą sobie towarzystwa. Proceduralnie generowane otoczenie, wymagający bossowie, masa sekretów, mnogość zakończeń i wiele więcej czeka Ikka w niebezpiecznej podróży mogącej doprowadzić do jego śmierci – która z pewnością nadejdzie. Nie trać głowy!