Goat Simulator: Remastered
Goat Simulator Remastered to najnowsza technologia symulacji kozy. Twój ulubiony chaotyczny sandbox powraca w jeszcze piękniejszej odsłonie ze zaktualizowaną grafiką, wszystkimi dodatkami i jeszcze większą liczbą błędów, którymi możesz maltretować kozę. Użyj klawiszy WASD, by napisać historię na nowo. Twój cel? Chaos! Twoja muza? Koza Pilgor! Jeśli przez ostatnie 10 lat Twoje rogi były schowane w piasku, Goat Simulator to gra o sianiu jak największego zniszczenia jako koza. Taranuj łbem, rób fikołki i ragdolluj na każdym poziomie, by zdobywać punkty i kreatywnie dokuczać NPC-om. Goat Simulator Remastered to remaster, o który nikt nie prosił. Zawiera wszystko, co gracze pokochali w oryginalnej grze, a nawet więcej, z nową i ulepszoną grafiką, zaktualizowanymi teksturami, olśniewającym oświetleniem i zupełnie nowymi liśćmi, pokazującymi najnowsze osiągnięcia w technologii symulowania kóz. Przeprojektowaliśmy również mutatory, dzięki czemu wybierzesz dowolną „kozę” z wygodnego menu w grze. Tylko najpierw złap je wszystkie! Remaster zawiera również wszystkie dodatki z wersji PC oraz nasz ulubiony dodatek z wersji mobilnej: - Goat City Bay - Goat MMO - Goat Z - PAYDAY - Waste Of Space - (Wersja mobilna) Buck to School Są też mniej ekscytujące nowości, jak ogólna poprawa optymalizacji i naprawione błędy – ale obiecujemy, że naprawiliśmy tylko te nudne. Kluczowe cechy: Możesz być kozą… znowu Serio, to dalej główny atut gry Zupełnie nowe menu mutatora, które pozwala dostosowywać kozy do woli – jeśli twoją wolą jest stworzenie abominacji Tak zbugowany jak za pierwszym razem – tylko dlatego, że to remaster, nie znaczy, że nie zostawiliśmy niezdrowej dawki błędów opartych na fizyce, bo kto nam zabroni? Wszystkie dodatki w zestawie – mogliśmy je ponownie sprzedać osobno, ale sam ten remaster jest już wystarczającym skokiem na kasę. Nowa, ulepszona grafika, oświetlenie, efekty wizualne i animacje, a także odświeżone liście – tak pięknych jeszcze w Goat Simulatorze nie było (poza Goat Simulator 3) Uwaga: Goat Simulator Remastered to w pełni nonsensowna gra i była w pełni nonsensowną grą od momentu wynalezienia symulacji kozy ponad 10 lat temu. Jak wspominaliśmy wcześniej: zalecamy wydanie pieniędzy na coś innego, na przykład na odjazdowy kapelusz, stos cegieł albo może na zrzutkę ze znajomymi i kupno prawdziwej kozy.