GIGASWORD
Utrzymaj wagę GIGASWORD, korzystając nie tylko z mięśni, ale też mózgu podczas gry w tę pełną akcji i zagadek metroidvanię, w której miecz rozwiąże wszelkie konflikty. W mieście Thoenhart szaleje zaraza i głód, a niepokoje się nasilają. Ludzie pokładają nadzieję w ostatecznym rozwiązaniu: inwazji na starożytną wieżę Nestrium, zabiciu nokturnów i grabieży Boskiego Kryształu Gnosis. Ten poszukiwany od pokoleń przedmiot ponoć zapewnia dzierżącemu dobrobyt. Jednak gdy wtargnięto do miejsca, w którym znajduje się Kryształ, przebudziło się zło będące w stanie zniszczyć całą rzeczywistość. Czy Ezra dotrze na szczyt Nestrium i powstrzyma kataklizm, czy jednak ignorancja ludzi doprowadzi do apokalipsy?