Giant Machines 2017
Giant Machines 2017 umożliwia sterowanie siedmioma największymi maszynami przemysłowymi, jakie kiedykolwiek stworzono na Ziemi. Wprowadzą cię one w świat syczących systemów hydraulicznych, łyżek koparek i zapachu oleju napędowego. W przeciwieństwie do współczesnych symulatorów, 14 głównych misji jest częścią jednej historii. Celem jest wysłanie promu kosmicznego na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Twoimi zadaniami będą m.in: - Kruszyć góry - Przesuwanie ton ziemi - Cięcie metalowych konstrukcji - Wydobywanie radioaktywnych rud - Transport (skały, rudę, maszyny... a nawet prom kosmiczny!!!). Nasze maszyny mają następujące cechy: - Dokładnie odtworzone kokpity i modele - Całkowicie analogowe sterowanie siłownikami i dźwigami - Pełna symulacja fizyki (bez żadnych kompromisów!) Kampania rozgrywa się w 6 różnych lokalizacjach geograficznych: Grenlandia, Kanada, Wyoming, Missouri i Floryda. Dzięki szczegółowemu przedstawieniu maszyn, będziesz w stanie docenić wielkość tych bestii (w porównaniu do człowieka, samochodu i budynków umieszczonych na mapie). Możesz także eksplorować maszynę w perspektywie pierwszej osoby; szeroki widok z kokpitu pozwoli ci zanurzyć się w świecie naprawdę ciężkich maszyn. Alternatywnym trybem rozgrywki jest Time Attack. Jest on odblokowywany po ukończeniu trybu fabularnego (kampanii) i składa się z wybranych misji. Nagrodami za ukończenie misji w określonym czasie są brązowe, srebrne i złote medale oraz wpis do rankingu najlepszych wyników. Maszyny dostępne w Giant Machines 2017: - Bagger - gigant wśród gigantów - maszyna zdolna do burzenia zboczy górskich - Crawler - standardowa platforma transportowa... dla promów kosmicznych - Demolition - maszyna wyburzeniowa - do cięcia stalowych rur i masywnych rusztowań - Buldożer - niezastąpiony, gdy masz do przeniesienia kilka ton ziemi/śniegu lub drobnych przedmiotów. - Wywrotka - przydaje się, gdy trzeba przewieźć urobek z całego tygodnia pracy kopalni. - Koparka - jak sama nazwa wskazuje, kopie w skałach - zarówno poziomo, jak i pionowo. - Dźwig samochodowy - przenoszenie kilkutonowych kontenerów nigdy nie było tak proste!