Giana Sisters: Twisted Dreams - Director's Cut
Ta żywiołowa, nagradzana nagrodami platformówka polega na przeskakiwaniu przez skomplikowane poziomy i przekształcaniu całego świata wedle życzenia. „Giana Sisters: Twisted Dreams – Director’s” w doskonały sposób łączy w sobie niecodzienną grafikę z precyzyjnym sterowaniem oraz wyzwaniami, jakie stawiały niegdyś platformówki. Płynnie przeistaczaj się pomiędzy zmieniającymi się dynamicznie krainami snów, rozwiązuj zagadki oraz stawaj w szranki z niepokonanymi przeciwnikami oraz bossami. Co oferuje gra: - Przedzieraj się przez 33 poziomy, włącznie z całkowicie nowym „Rise of the Owlverlord”. - Każdy poziom może się przeistoczyć w jedną z dwóch kontrastujących z sobą krain snów! - Na wszystkich etapach, do wyboru, łatwy i trudny poziom trudności, włączanie z bossami. - Intuicyjne sterowanie oraz płynna rozgrywka. Opanuj precyzyjne sterowanie i przebrnij cało przez czekające na Ciebie próby. - Rozdzielczość Full HD 1080p i stała ilość klatek na sekundę. Dzięki cudownej grafice 3D uświadczysz, jak świat Giany przeobraża się tuż przez Twoimi oczami. - Daj się ponieść ścieżce dźwiękowej, którą stanowią nałożone na siebie utwory Chrisa Hülsbecka i Machinae Supremacy. - Bogate dodatki specjalne: etapy z motywami Halloween oraz Świat Bożego Narodzenia dostępne już od samego początku.