Ghoulie's Garden
Witamy w Ghoulie’s Garden, gdzie czeka na Ciebie magia Halloween! Poprowadź Ghoulie, przyjaznego małego zombie, przez nawiedzone labirynty pełne dyń do zebrania. Ale uważaj—ten ogród roi się od duchów, nietoperzy i kolorowych klaunów, którzy tylko czekają, aby utrudnić Ci zadanie! Twoje zadanie jest proste: pomóż Ghoulie zebrać wszystkie dynie, unikając figlarnych potworów na każdym kroku. Z każdym kolejnym labiryntem wyzwania stają się coraz trudniejsze, oferując nowe zakręty, które angażują graczy. Idealna dla młodych poszukiwaczy przygód, Ghoulie’s Garden łączy urocze grafiki z halloweenową zabawą, tworząc wyjątkowe doświadczenie labiryntowe. Czy pomożesz Ghoulie ukończyć ostateczną dyniową misję?